Waarom Rademakers bedrijfshuisvesting?

Onze visie

Lees waar u op zou kunnen letten bij het huren van een kantoor-,opslag- of bedrijfsruimte. Rademakers Bedrijfshuisvesting geeft u méér dan de ruimte zoals u kunt zien!

10 redenen om te huren

Persoonlijk contact

Vanaf het allereerste moment heeft u contact met Theo en Peter Rademakers, ook als u huurder bent geworden. Als no-nonsense verhuurder maken we ons sterk voor korte lijnen en heldere communicatie. Zodat u weet waar u aan toe bent.

30 jaar ervaring

Starter of multinational, bij ons bent u aan het juiste adres als u op zoek bent naar een opslag-, kantoor-, of bedrijfsruimte! Dankzij 30 jaar verhuurervaring profiteert u niet alleen van onze kennis, maar ook van professionele multi-inzetbare bedrijfsruimtes in alle soorten en maten.

Financieel onafhankelijk

Met het merendeel van onze panden in eigen bezit, loopt u als huurder geen risico onverwachts op straat te staan. 99% van alle door ons aangeboden objecten maken onderdeel uit van de financieel krachtige en onafhankelijke Rademakers groep. Tegenwoordig een hele geruststelling!

Optimaal onderhoud en service

Wij houden van onze panden! Dat betekent dat wij er alles aan doen om ze in optimale staat te houden. Als huurder bent u zo verzekerd van alleen het allerbeste onderhoud en persoonlijke service. Ja, persoonlijk: ook het beheer hebben wij in eigen hand.

Altijd een passende ruimte

Bent u op zoek naar kantoorruimte, opslagruimte, magazijnruimte, loods, showroom of een complete bedrijfsruimte (vestiging)? Bij ons kiest u zowel in de regio Roosendaal als Bergen op Zoom en Halderberge uit diverse mooie representatieve bedrijfsruimten.

Huren al vanaf 1 jaar

U heeft een ruimte nodig, maar wilt zich nog niet vastleggen voor de standaard huurperiode van 5 jaar. Wij bieden huurcontracten vanaf 1 jaar! Ons motto is niet voor niets: Regionaal Adviesburo Bedrijfshuisvesting geeft u méér dan de ruimte!

Wij geloven niet in parkmanagementkosten

Waar veel bedrijfsparken kosten rekenen voor parkmanagement, betaalt u bij ons geen kosten voor iets dat wij als onze verantwoordelijkheid zien. Namelijk: zorgen dat u als huurder een bedrijfsklare ruimte krijgt en houdt.

Geen verborgen kosten

Er zijn geen verborgen kosten. Dus betaalt u geen sleutelkosten, opleveringskosten of contractkosten. Wel zo prettig.

Betalen per startdatum

U gaat pas betalen vanaf het moment dat u daadwerkelijk start op de door u gehuurde locatie. Hiermee beperkt u uw aanloop- en inrichtingskosten.

Elke gewenste afmeting

Bij ons huurt u ruimten van 50 m2 tot 7.000 m2 en alle afmetingen daartussenin. Door de flexibele indeling van onze gebouwen en door onze schaalgrootte is er altijd wel een ruimte in de door u gewenste afmetingen. Niet groter dan nodig, dus ook niet duurder dan noodzakelijk!

Kijkt u eens op de pagina met ons aanbod. Mocht u verdere informatie willen, dan kunt u ons altijd bellen via telefoonnummer 0165 518357. Of maak meteen een afspraak voor een bezichtiging om te kijken of het u past!

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com